Die gelovigen toch

  • Richard

    Dat gaan die Marokkaanse ondervraagden die tegen vrijheid van meningsuiting zijn persoonlijk regelen.

    Richard

  • It's me Jenny

    Komen anders gelovigen er toch beter af, die hebben geen boekje ..

  • Richard

    Dat hoort er bij.

    Richard

  • Richard

    En ongelovigen hoeven geen kritiek meer uit te oefenen op die Marokkaanse islamieten, omdat zij voorbeeldige mensen worden. Nooit meer een onvertogen woord, nooit een zure opmerking meer over ongelovigen. De koran wordt een boek vol verdraagzaamheid, vrede en respect. De islam ondergaat een metamorfose en wordt een godsdienst van wijsheid en tolerantie.

    Vrijheid van meningsuiting is dan niet eens meer nodig, want wat zou je dan nog voor kritiek op de koran en de islam kunnen hebben?

    Richard

  • It's me Jenny

    Tja mooi sprookje, ben bang dat er voor mensen die een excuus zoeken voor uitingen/daden van frustratie er dan wel een andere weg gevonden zal worden om het toch te doen.

    Eigenlijk blijft het water naar de zee dragen met of zonder boek.

    De mens zelf moet tot inkeer komen dat we eigenlijk allemaal in feite het zelfde zijn.

  • Vleermuis

    Ach, ik vergeef het ze. Ze weten niet wat ze doen.

  • It's me Jenny

    Ik ga online even zoeken want ik heb het nog niet gelezen..

  • PS

    In elk geval in het NRCH.

  • Richard

    :-) :-)

  • It's me Jenny

    zeer bijbels..lol

    Ze lezen daar zo goed dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je een ze bent.

    Nou kun je natuurlijk altijd zeggen op een prikbord dat je een hij of zij bent zonder dat iemand dat kan tjekken:)

    Maar als je uitgaat van de waarheid dan hadden ze dát toch onderhand wel moeten weten dat je een hij bent, dat heb je meerdere keren geschreven.