God bestaat niet

  • Ongelovige

    Nu ligt de weg open om te brainstormen hoe we jouw boodschap brengen in het vaticaan of in Mekka :D

  • Ongelovige

    Zo makkelijk kom je er niet vanaf ;)

    Nu begint het pas.

  • PeKa

    Over God, maar dan heb ik meteen zoiets van…. waar hebben we het dan over??

  • Vleermuis

    Over de mening van diegenen die een bepaalde god verzonnen hebben.

  • Vleermuis

    Maar daar meestal verder geen verantwoording over willen afleggen, en zeker niet aan iemand die niet dezelfde religie deelt.

  • rob

    Als jullie zo overtuigd zijn van dat God niet bestaat,waarom zijn jullie er dan zo druk mee?

  • Vleermuis

    Omdat we om ons heen zien gebeuren dat religies allemaal vervelende dingen veroorzaken.

  • Vleermuis

    En dat religieuzen zich mbt al die ellende massaal aan hun verantwoordelijkheden onttrekken, en van mening zijn dat ze slechts verantwoording zijn verschuldigd aan hun denkbeeldige vriend. En dat terwijl we in een beschaafd land zoals het onze hebben besloten dat we tot besluiten komen n.a.v. dialoog en menselijke rede.

  • Ongelovige

    Waar zijn we zo druk mee rob?

    Dat god niet bestaat is wat mij betreft een gegeven waar ik klaar mee ben.

    Maar als je om je heen kijkt is religie nog niet klaar met onze samenleving en zelfs de politieke arena blijft er niet van verschoond.

    Ik hoop niet dat je van me verwacht dat ik onder een steen ga leven omdat ik klaar ben met god ;)

  • Richard

    Ongelovige schreef:

    >

    > Nu ligt de weg open om te brainstormen hoe we jouw boodschap

    > brengen in het vaticaan of in Mekka :D

    Ik ben geen evangelist, hoor. Van mij mogen ze in beginsel in Mekka en Vaticaanstad hun gang gaan. Als ze anderen maar met rust laten. En dat is nogal een opgave voor mensen die denken dat ze van hun god een zendingsopdracht hebben gekregen.

    Richard