Fijn om atheist te zijn.

  • Lana

    Bedoel je dat je bericht van 10.58 antwoord is op mijn vraag?

    Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel van begrijp.

    Lana

  • eric beek

    precies, dat bericht van 10.58 is het begin, gosbewustzijn wordt in ons gereflecteerd (de ziel),zonder dat zouden we primitiever zijn, je begrijpt het niet omdat god je er niet in ondersteunt(de informatiedichtheidparadigma een constante waar buiten god vastloopt met instandhouding van het intellectuelisme), pak een woorden boek en studeer een beetje, snap je wel het voorbeeld ongeveer na de inleiding,16 regels naar beneden ,dat was namelijk een ervaring en in gewone taal

  • eric beek

    het is tevens mogenlijk dat er imnnisia optreedt,bij het niet begrijpen van een stukje tekst, de hersenen werken niet meer correct en hebben een recoverytime nodig of zo een gedachte/idee van me dat onstond na het lezen van principle,s of neural science van kandel/schwartz,(volledig atheistisch)wat het volgende inhoudt ; je kan wel een zin lezen zonder de totale structuur daadwerkelijk te begrijpen ,de onafhankelijke woorden worden begrepen maar het overkoepelende totaalconcept niet, imnnisia betekent;Inter Modulair Neural Network Instability,Stochastic Interferencial Asynchronicity,en houdt in dat er een toestand van onstabiliteit optreedt ten tijde van enzymatische(post/pre synaptische elementen) afbraak in associatievezels dt in bijv ;fasciculus longitudinalis superior die de lobus occipitalis met de lobus frontalis verbindt a little bit of a showoff here but anyway

  • eric beek

    ik heb in ieder geval begrepen dat je waarschijnlijk niet gestudeerd hebt

  • Vleermuis

    Ik mis nog steeds een verklaring voor een eventuele paranormale oorzaak van dit alles, of komt dat nog?

  • Vleermuis

    Dan weet jij natuurlijk als geen ander dat een hypothese erg zwak is zonder mechanisme.

  • eric beek

    als je na het lezen van mij stukjes het een beetje begrepen mocht hebben (het begrijpen hangt ook af, behalve van gods input,of je geheugenorganisatiestructuur toereikend genoeg is, dat wat je in je leven geleerd hebt verband houdt met het te begrijpene)dan zou er in je geconcludeerd worden; dat er een centrale server werkzaam is over het sternetwerk,dus die bepaalt de paranormaliteit,en of data valide is en of waan;diversiteitbeginsel,wat overal waarneembaar is, wat tevens mogenlijk is ,dat de beschaving die god gebouwd heeft ,er later een 2de en zelfs wel een derde bijgebouwd hebben om de eerste die dan de oudste is te controleren,waaromn vertel ik nog wel als er intresse is

  • Vleermuis

    Ondanks alle rookgordijnen die je probeert te creeeren blijven de argumenten achterwege waaruit zou blijken dat jouw ervaringen een goddelijke oorsprong zouden hebben, en dus niet het resultaat zijn van jouw eigen fantasie. Goden zijn dus een kwestie van geloof, maar zover waren al dacht ik.

  • eric beek

    je hebt niet begrepen wat ik heb geschreven, geeft niet ,het ga je goed

  • Tom

    Kijk, dat bedoel ik nou. Hier en daar wordt gereageerd met een ietwat geirriterende toon, en daar heb ik als atheist geen last van om deze discussie te voeren, heerlijk toch? Eerst zien dan geloven.

    Tom