Is het atheisme dood?

  • Jason

    Kunnen we het Atheïsme dood verklaren?, ja dat kunnen we.

    De Hel bestaat namelijk, en ik Jason Voorhees kan het weten, het is er heet en ongezellig om het maar niet over dat eeuwige gek makende gegil en geschreeuw te hebben, alleen daarom al kom ik zo graag terug op deze aardbol en natuurlijk niet te vergeten om wat van jullie domme ongelovige mensjes aan hapklare brokken te hakken. See You

    Jason Voorhees

  • els

    Dag Jason, wat leuk, een berichtje uit de hel.

    Maar je moet toch echt wel een lange staart met een vork hebben wil het indruk op mij maken. :D

  • Jason

    els schreef:

    >

    > Dag Jason, wat leuk, een berichtje uit de hel.

    > Maar je moet toch echt wel een lange staart met een vork

    > hebben wil het indruk op mij maken. :D

    Staart?, wat denken jullie toch lekker menselijk over ons, geeft niet, de werkelijkheid is oneindig veel verschrikkelijker dan jullie zullen kunnen beseffen, en wat klinkt je berichtje toch heerlijk overtuigd, jullie mensjes zijn van zoveel dingen overtuigd, en met het zelfde gemak waarmee een overtuiging aangenomen wordt, wordt deze ook weer overboord gezet als dat zo uitkomt, overtuigingen, wij hier lachen daarom, wacht tot de realiteit je overtuiging heeft ingehaald.

    Jason Voorhees

  • Els

    jullie mensjes zijn van zoveel dingen overtuigd,

    Ahem… nu zijn ‘jullie’ het toch die alles op jezelf betrekken, typisch het narcisme van de goden en duivels. Ik ben over heel veel dingen onzeker, maar dit ene dingetje weet ik zeker: goden, duivels en leven na de dood bestaan niet. Mijn vragen en onzekerheden betreffen het leven en menselijke relaties, niet de wereld van de sprookjes.

    Wat dat narcisme betreft, dat is trouwens een hoofdkenmerk van de goden en duivels. En waardoor is het zo sterk? Omdat het wordt gevoed door mensen die heersers, tirannen en manipulators naar de mond praten. Deze personen, die toch al een persoonlijkheidsstoornis hebben, worden in hun waan nog versterkt omdat iedereen ze vereert, tot hun eigenwaan zo sterk wordt dat ze zichzelf vergoddelijken. Of ze worden vergoddelijkt door anderen.

    En zo strekt hun tirannie en onderdrukking zich uit over het nageslacht, nog eeuwen lang na hun leven. Terwijl de gevaarlijke despootjes zelf allang dood zijn, boezemen ze nog angst in in hun gedaante van god of duivel.

    Er is maar één oplossing om dit despotisme na de dood te doorbreken: stoppen met het te respecteren, en de despootjes weer zo klein maken als ze ooit waren begonnen, namelijk als eenvoudig mens onder de mensen.

    Dus welkom in de mensenwereld, Jason! Het is een keiharde waarheid, maar je bent er een van ons. Wees niet bang!

  • uitverkorene

    src=“http://www.nissaba.nl/nisphp/images/smiles/kus.gif”>

  • Els

    Misschien kan hij dan vrede gaan brengen in Irak. :)

  • Ongelovige

    See you? Ach als je toch Engels spreekt…

    When it comes to bullshit, big-time, major league bullshit, you have to stand in awe of the all-time champion of false promises and exaggerated claims, religion. No contest. Religion easily has the greatest bullshit story ever told. Think about it.

    Religion has actually convinced people that there's an invisible man living in the sky who watches everything you do, every minute of every day. And the invisible man has a special list of ten things he does not want you to do.

    And if you do any of these ten things, he has a special place, full of fire and smoke and burning and torture and anguish, where he will send you to live and suffer and burn and choke and scream and cry forever and ever 'til the end of time!

    But He loves you.

  • Grootste atheist van de veluwe

    Met de hel is er niets aan de hand de ene dag is er geen pek voor het vuur en de andere dag is er geen prikkeldraad. Dus als de hel bestaat word dat lekker feesten dat is beter dan in de hemel al die eeuwen het kerk muziek aan te horen en in je vrijheid beperkt te worden door goddienst fanaten.

  • Jason

    Grootste atheist van de veluwe schreef:

    >

    > Met de hel is er niets aan de hand de ene dag is er geen pek

    > voor het vuur en de andere dag is er geen prikkeldraad. Dus

    > als de hel bestaat word dat lekker feesten dat is beter dan

    > in de hemel al die eeuwen het kerk muziek aan te horen en in

    > je vrijheid beperkt te worden door goddienst fanaten.

    Zo, jij weet goed hoe het daar in elkaar steekt, kom jij er ook vandaan?

    Je kletst uit je nek, lekker feesten?, ach zielig mensje, van de onbeschrijfelijke wreedheden die daar gepleegd worden kunnen jullie niet eens dromen, laat staan ze ondergaan.

    Jason Voorhees

  • Vleermuis

    Heb jij dan al enig idee wat je met je onsterfelijke ziel allemaal in de hemel gaat doen? Eerlijk zeggen..