leeg

  • perihelium

    <><

  • Ferry

    Mooi plaatje met diepgang.

    Pamphlet is blank,dus leeg?,als het hoofd van die man ook leeg was geweest,

    had hij beide atheisten veel beter begrepen,en was de wereld heel wat prettiger en leefbaarder geweest.

    Als atheist hoop ik nooit meer met een gelovige,in of op of waar ook,samen te worden gebracht,ik heb er mijn buik meer dan vol van.

    Zeker is,dat geloof meer ellende heeft voortgebracht als welzijn.

    Daarom mijn reactie op dit veel zeggende plaatje.

    Groeten van Ferry.

  • Els

    Het lege pamflet geeft aan dat gelovigen zo gehersenspoeld zijn dat ze zich niet kunnen voorstellen dat zelf denken een mogelijkheid is. Iemand die zijn hoofd niet kritiekloos heeft laten volproppen met sprookjes en geobden heeft volgens hen kennelijk niets in het hoofd. Ze denken: waar geen god is, is niets. Ze snappen niet dat hun hoofd zo vol zit met god dat ze de wereld niet meer zien.

  • Ferry

    De man voor de poort is gekleed,en draag een bril.

    Dan mogen die twee àtheisten van groot geluk spreken,

    dat ze niet naar binnen mogen.

    De 1 is namelijk kleermaker en de ander opticien.

    Arbeid door beide al zo'n 45 jaar verricht.

    Moeten ze daar weer aan de slag,maar dan wel voor eeuwig.

  • Lou

    Dat vindt die eikel van een balkenellende ook. Zonder geloof kun je niet leven. Hiermee drukt hij de atheisten in een ondergeschikkte positie een verworpen laagste klasse. Schande dat dat volk het land regeert.

    Lou

  • ferry

    Lou,Er zijn veel meer mensen gedood door het geloof,als dat er ongovigen

    elkaar doden,zonder die achterlijke waanzin.

    In een hoofd gevuld met kromme koran/bijbelwetten,ontbreekt er plaats het weer recht te zetten.

  • Allen

    KLIK

  • alie

    KLAK

  • Els

    Kunnen jullie dit motiveren? Want het lijkt mij haast nergens op te slaan, maar misschien mis ik het inzicht.

  • CU

    Volgens mij is het vrij simpel, Els.

    Op het bijbelprikbord manifesteert Perihelium zich als Jezus Christus zelf en ziet dit bordje als een plee om er een drol te leggen met de gedachte dat de strontvliegen (de atheïsten) er zich te goed aan doen.

    Met groet, CU. (see you)