God is een...

  • Boris

    http://www.godvoordommen.nl/wp-content/uploads/2011/05/god_scan_hires_diap_white.jpg

  • Frederik D

    Nou, nou, straks ga je me nog vertellen dat Sinterklaas niet bestaat. Maar Sinterklaas bestaat, ook als het geen december is.

    Er zijn bewijzen zat dat Sinterklaas bestaat. Wat denk je van al die kinderlijke getuigen? Zeg maar de SG's, de Sinterklaas' Getuigen. Met hun hoofdkantoor in Harlem, New York.

    Sinterklaas is één. Al verschijnt hij tegelijkertijd op vele plaatsen, toch gaat het om één en dezelfde Sinterklaas. Sinterklaas is de Heilige Veeleenheid, zoals besloten is op het Concilie van Nice. Sinterklaas is aldus noch numeriek één noch numeriek veel maar hij transcendeert de numerieke eenheid en veelheid tot de Heilige Veeleenheid.

    En waarom zou een mens volwassen moeten worden? Vertel dat eens. Van wie moeten we volwassen worden? Precies, van niemand. Dus daarom blijf ik op onvolwassen wijze in Sinterklaas geloven.

    Sinterklaas kan natuurlijk niet verzonnen zijn. Want zoiets verzint men niet. Dus Sinterklaas bestaat.

    Voorts valt Sinterklaas te bewijzen met het antropisch principe. De kans dat Sinterklaas niet bestaat, is ontzettend klein. Dus Sinterklaas bestaat.

    Ik weet dat je mij niet gelooft. Maar ja, je bent dan ook te slim. Niemand neemt jou daarom serieus.

  • Boris

    Leuk. :)

  • Sietse 45

    http://www.atheistischverbond.nl/nieuws/192-rouvoet-en-kuiper-maak-kernwaarden-rechtsstaat-glashelder.html

  • Frederik D

    Ik citeer:

    In de Volkskrant stond vorige week een opiniestuk van André Rouvoet en Roel Kuiper over het duidelijk maken van de kernwaarden van onze maatschappij, naar aanleiding van de manier waarop het integratiedebat verloopt onder de leiding van het kabinet-Rutte. Op zich een prima initiatief, maar ik heb toch een paar kanttekeningen. In het stuk wordt gesteld dat de PVV het debat over islam en integratie gijzelt. Volgens mij wordt het debat over islam en integratie niet zozeer door de PVV gegijzeld; het wordt door alle andere partijen onderdrukt, tegen de wil van een grote groep burgers in, met als gevolg dat de PVV er mee weg kan lopen. Als andere partijen niet zo overgevoelig waren als het ging om vrijemeningsuiting over religie, massa-immigratie, maatschappelijke problemen met allochtonen en de Europese Unie, zouden deze maatschappelijk belangrijke issues niet worden overgelaten aan mensen die zich niet de mond laten snoeren, niet door intimidatie, niet door karaktermoord en niet door bedreigingen.

  • Sietse 45

    Daar moet ik je enigzins gelijk in geven.

  • LouRo

    Precies en laat ze met hun vieze onwetende verkrachtende klauwen van de kindergeest afblijven.

    mvg Lou