Heb jij..????

  • Oude rot

    Een ban..?????????????

    Mag ik even over mijn toetsenbord heen vallen van het lachen…..

    :D:D:D:D:D:D:D:D

  • Marjorie

    Geen ban, maar ik kan niet meer inloggen. Mijn gebruikersnaam en password komen niet overeen :?

    Heb jij een ban?

  • brigitte

    huh majorie ….jij een ban:?:?

    en nee oude rot zat er net nog op want ik heb er een bericht geplaatst…

  • Oude rot

    Nee ik niet….Vleermuis…..

    en gewoon een tweede mail openen…bijv op gmail…en een nieuwe login maken met Marjorie als naam…is mij ook wel eens overkomen dat de login niet meer lukte…Cookies geprobeerd weg te gooien…wil ook wel eens een verminkte cookie tussen zitten…maar bert heeft het een en ander wel geprobeerd neem ik aan..

    Anders is die 2e mail een goede optie..

    gr John..

  • Marjorie

    Nee, ik heb (nog) geen ban, maar als Bert K (mijn man) een ban krijgt, dan ben iik ook de klos.

  • Marjorie

    Het moet een hikje van de strartpagina geweest zijn, want nu kon ik wel inloggen.

    Als ze gaan bannen op naam of e-mailadres dan kan ik nog wel ff vooruit. Als ons IP-adres wordt geband dan zijn we de klos..

    Ja, belachelijk dat Vleermuis een ban heeft…maar de webmaster daar zal ongetwijfeld onder grote druk gezet zijn. Bert heeft een keer ‘per ongeluk’ een ban gekregen :+

  • Oude rot

    IP bannen is geen probleem Marjorie…..vraag maar aan bert…lijstje met vrijje proxy's zijn er zat verkrijgbaar op internet…en zelfs als ze de software gaan herschrijven zodat ze op MAC adres gaan bannen kan je deze MAC spoofen….

    Iemand bannen van een vrij toegangkelijk prikbord is vrijwel onmogelijk….

    En van Vleer….kan me voorstellen dat ie nu een soort van trots is op zijn ban en is tevens weer een bevestiging van wat we al wisten….

  • Marjorie

    Soms wel, maar het gaat bij vlagen en vandaag was een vlaagdag :D

  • brigitte

    pfffffffff …..worden jullie niet af en toe heel moe daar mar????

    ik weet het …ik word zelf ooknog steeds naar die bordjes getrokken:D

  • Marjorie

    Mocht het ooit tot een IP-ban komen dan zal ik me er eens in verdiepen.

    En ja, ik begrijp ook best dat Vleer trots op zijn ban is…