Die gelovigen toch

  • PS

    Er is weer eens onderzoek gedaan naar het welbevinden van Marokkaanse jongeren. Ze voelen zich niet lekker omdat hun geloof te weinig respect krijgt in hun ogen. Ochies. Ze kunnen niet zonder aaitjes over hun bolletjes. Enne, waar is hun respect voor het oingeloof ??????????????????????????

    De opsteller van het onde4rzoeksrapport pleit ervoor om meer te slijmen bij die zielepietjes en om de scheiding tussen kerk en staat een beetje op ter heffen. De slijmbal. Getsie.

    PS

    :)

  • Els

    Waar vind je iets over dat rapport, PS?

  • Richard

    Een flink percentage wil de vrijheid van meningsuiting inperken. Dat betekent dus dat zij zich erbij neerleggen dat zij op andere geloven dan hun eigen en ongeloof geen onaardige dingen meer zullen zeggen. Da's toch heel positief…?

    Richard

  • Vleermuis

    Stond gister in zowel de volkskrant als in het nrc geloof ik..

  • PS

    Maar op ongeloof mag gehakt worden, met name door de “heilige boeken”.

    PS

    :)

  • It's me Jenny

    Dan mogen die heilige boeken wel bijgesteld worden, dat wordt herschrijven dan maar en papier is duur tegenwoordig.

    Zou er dan toch nog eens een a 4-tje formaat komen..?:D

  • Vleermuis

    Vele gelovigen gaan ervan uit dat ze zelf alles mogen zeggen en beroepen zich op vrijheid van godsdienst. Ondertussen verwachten ze van anderen dat deze hun commentaar voor zich houden omdat dit niet respectvol zou zijn. Ik speel dat spelletje echt niet mee, hoe graag ze dat ook willen.

  • Richard

    Dat mag dan natuurlijk ook niet meer. Muilkorven is muilkorven. Punt uit.

    Richard

  • It's me Jenny

    Ook hun boekjes moeten dan herschreven worden.

  • Richard

    Gelovigen begrijpen vaak helemaal niets van vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienst. Omdat ze hun eigen geloof niet begrijpen, denk ik.

    Ben je al een beetje van de schrik bekomen?

    Richard