God bestaat niet?????

  • oeloe

    god stinkt

  • Lou

    Alie amis, er valt niets te bewijzen. julie got, zit tussen jullie oren, gezien de inhoudt van alle religies, zit daar dus niets, en valt er dus niets te bewijzen. Behalve dat vele miljoenen mensen lijden aan een gotswaan.

    tamelijk hardnekkige psychose. De pilletjes daarvoor moeten nog worden uitgevonden.

    Lou ;-)

  • Borut@

    Vroeger werd je er voor opgehangen, lekker nuttig een geloof……… alhoewel, als je aan populatie control doet en regelmatig de bevolking moet dereguleren is een geloof wel een handig middel.

    Als God zou bestaan was de aarde wel rond. Alles is immers perfect wat hij geschapen heeft!!!

    De enige god die een God zou kunnen zijn, zou IK een alien noemen en wel Meneer Alien.

    Een mythologisch wezen zoals het in het mooie sprookjesboek de bijbel word beschrijven is realistisch natuurlijk nooit mogelijk….. maar ja, waarmee kun je meer geld verdienen dan onderdrukking en belofte van ontastbare begeertes, een eeuwig leven in een paradijs en vergeving van alle zonden. Het geloof draait niet om god, maar om indoctrinatie en donatie. Dus een pressure middel met een goddelijkwezen dat je komt straffen is een perfect instrument. Het geloof heeft zijn doel vorbij gestreeft en de mens heeft doen inzien dat een god niet bestaat, kan bestaan of heeft bestaan. De mens is geen schaap meer en zoekt zijn eigen pad.

    * Je leeft maar 1 keer. ook al geloof je in een ver-hier-na-maals. *

  • Boris

    Hans en het kleine godje

  • Els

    Dat verklaart alles. :D

  • Boris

    Hij is briljant(tu)

  • ongelovige

    Haha Carlin! Geweldig!

    “… but he loves you” :D

    Deze is ook leuk Eddie Izzard.

    Ontdek dat wij slechter zijn dan de dinosaurussen :D

  • Dennis

    Ik heb 11 jaar geleden een zwaar auto ongeluk gehad en ben 4 keer klinisch dood geweest. (is letterlijk waar) Maar ik heb geen tunnel van licht gezien of een stem gehoord. Ik geloof daarom er zelf niet in. Alleen ben ik het wel eens met sommigen dingen die in de bijbel gezegd worden: Oordeel niet, opdat gij ook beoordeeld zal worden (ik weet niet zeker of dat het zo precies staat). Moord niet, steel niet. Alleen staan er ook zoveel dingen niet in de bijbel. Verkrachting, martelen, folteren, kinder misbruik. En er zijn ook vragen die ik heb over de bijbel, zoals:

    Als de bijbel echt het woord van god was, waarom kan niet iedereen (kind van 5, verstandelijk gehandicapten zelfs blinden) het dan niet lezen en hebben de meeste “vertalers” nodig om te weten wat er staat?

    Waarom staat er niet in de bijbel dat de aarde rond is? Er zijn duizende mensen levend verbrand omdat ze dat dachten.

    Waarom staat er niks over Dino's?

    Waar komen al de verschillende rassen en talen vandaan? Als ik het fout zeg moet je me dat even melden. De toren die gebouw werd om zo groot als god te zijn, werd door god onmogelijk gemaakt door de spraakverwarring, maar de zondvloed kwam toch er na? Spraken Noach en zijn zonen andere talen dan? En ze waren toch allemaal blank (of zwart) waar komen aziaten dan vandaan? en eskimo's en aboriginals en Indianen? En hoe kan het dan dat er in ieder land honderden verschillende dialecten zijn. Komt dat dan ook door de spraakverwarring?

    Hier volgen een aantal leuke feiten over goden die lang voor christus werden beschreven:

    Horus 1500 jaar voor christus.

    Geboren uit de maagd isis wat de egyptische naam is voor maria op 25 december

    Een ster in het oosten wees drie koningen de weg naar zijn geboorte plaats

    Hij begon zijn werken toen hij 12 jaar oud was

    werd net als jezus gedoopt in een rivier door anup die later onthoofd werd

    Hij begon het geloof te verspreiden toen hij dertig was

    Had twaalf volgelingen oftewel dicipelen

    Verrichtte wonderen zoals. genezen van de zieken en blinden

    Hij liep ook over water, en veranderde water in wijn.

    Hij liet hazar herreizen uit de dood. (hazar is vertaald lazarus)

    Hij werd aan een kruis genageld en stierf aan het kruis

    Na drie dagen kondigden twee vrouwen dat hij was opgestaan uit de dood

    Hij zou terug komen als de redder ven de mensheid.

    Klinkt dit misschien bekent?

    Nog meer goden met dezelfde overeenkomsten zijn: Dionisis, 600 voor christus

    Krishna uit india 900 voor christus. Perseus uit griekenland enz. etc.

    Nog een leuk feitje herodus die alle pasgeborenen liet vermoorden was al meer dan dertig jaar dood voordat christus geboren zou zijn.Hmmm. dat is toch raar.

    De tora en de bijbel zijn rechtstreekse copieen van het Egyptische boek van de doden, 3000 jaar voor christus geschreven.

    Kortom ik weet (niet geloof, maar weet) de bijbel is niet waar. Is misschien iets, maar persoonlijk denk ik van niet.

  • Karel Stromph

    Dennis,

    Om te beginnen is de bijbel minimaal 100 jaar na de beweerdelijke dood van Jezus geschreven, weshalve geen ooggetuigen van de bijbelverhalen kunnen bestaan hebben, die een juiste toedracht hadden kunnen beschrijven. De bijbel is domweg een verzonnen verhaal.

    Van Jezus is NIET een bewijs gevonden in de archelogische zin.

    Het is gewoon het handboek der geloofsfascisten. Als je er niet in gelooft (en de dictaten der fascisten niet nakomt), dan zul je eeuwig branden.

    Groet, Karel