schoon genoeg van religie

  • Grootste atheist van de veluwe

    Ik kom van de Veluwe en in mijn plaats heerst de christelijke moraal GVD van de SGP en CU die de dienst uitmaken in mijn gemeente. maar ze bedriegen de bevolking net zo hard als de andere partijen.

    Ze hebben een bekwerk over normen en waarden, zijn tegen homo en lesbi, maar steken wel hun snikkel in de dochter van 9 jaar onder het mom van seksuele voorlichting en onder het mom als volwassenen heb ik de macht over de kinderen zoals de bijbel dat aan geeft.

    Ook denkt de SGP dat alles met dieren mag en ze hebben niet voor niets ruzie met de partij voor de dieren, want elke wet om dierenwelzijn te verbeteren stemmen ze tegen, want de mens is volgens de bijbel de baas en heer van de schepper.

    Hoe dichter bij de kerk en god hoe criminele ze vaak zijn.

    En aardige mensen zijn ze al helemaal niet want hoe dichter bij de heer hoe onvriendelijke de sfeer.

    Ook is er een vloek verbod in mijn gemeente en ik heb al diverse malen in het bij zijn van de politie lekker gevloekt , maar ze durven niet te bekeuren , want ik stap meteen naar de rechter.

    De geschiedenis heeft ons geleerd dat christen altijd hun woede moeten inhouden en niet mogen vloeken en daarna gaan ze kruistochten organiseren. kijk maar naar Bush die niet mag vloeken en wat doet ie met Irakezen en zo.

  • Els

    Een vloekverbod nog wel. Dat doet de deur dicht. In de omgeving waar ik vroeger woonde had je nog dat vrouwen niet in de gemeenteraad mochten. Heb je dat ook nog op de Veluwe?