praten met God

  • Karel Stromph

    Wie heeft dan God geschapen?

    De fascistoïde kerken! Het scheelt maar een letter met Goud. Machtswellustelingen die meenden dat zij niet genoeg macht hadden hebben god bedacht en de mensen angst aangepraat, als ze zich niet naar de dictaten van deze zelfbedachte god gedroegen.

    Ik ben zelf gelovig opgevoed en vind dat nog steeds een schande!

    Maar misschien wi liemand mij het e-mail adres van god geven, tot nu toe nog niemand/

    Van het bestaan van de beweerdelijke Jezus (geboren uit de draagmoeder Maria) is er niet een archelogosch bewijs gevonden.

    Groet, Karel

  • daandaan

    mensen die rare stemmen in hun hoofd horen moeten ze opsluiten..

    volgens de regels der psychologie zijn:

    1) mensen die rare stemmen in hun hoofd horen gek.

    2) mensen die rare stemmen in hun hoofd horen en doen alsof die stemmen er zijn en hun leven er naar inrichten , knettergek

    3)mensen die rare stemmen horen in hun hoofd , hun leven er naar inrichten en dan nog verwachten dat de rest van de wereld dat ook moet gaan doen ..levensgevaarlijk gestoord en moeten worden opgesloten.

  • Karel Stromph

    daandaan,

    neen hoor na het nuttigen van een liter pálinka horen de meeste mensen een stem in hun hoofd.

    De god-ontkenners zitten er naast, er bestaat ter dege een god, woont in Hoofddorp en is vorige week 66 geworden. Hij is alleen minder fascistoïde dan de goden van anderen.

    Groet, Karel

  • daandaan

    mensen die rare stemmen in hun hoofd horen moeten ze opsluiten..

    volgens de regels der psychologie zijn:

    1) mensen die rare stemmen in hun hoofd horen gek.

    2) mensen die rare stemmen in hun hoofd horen en doen alsof die stemmen er zijn en hun leven er naar inrichten , knettergek

    3)mensen die rare stemmen horen in hun hoofd , hun leven er naar inrichten en dan nog verwachten dat de rest van de wereld dat ook moet gaan doen ..levensgevaarlijk gestoord en moeten worden opgesloten.

  • sunita

    Geachte vader in de hemel

    Ik dank u heer dat ik weer zover mag gaan met u liefde

    ik heb iik nog gebeden over mijn theorie toetsen ik wil graag mijn school afmaken diploma hebben en wil graag genezen worden door u dat ik geen gehoorapparaatt moet hebben.

    Help mijn met mijn toets voor volgendeweek op 26 maart een nederland toets moet ik maken laat mijn begrijpen heer

    Groetjes sunita

  • 1daandaan1@gmail.com

    als je de bijbel volledig uit je hoofd kent, van voor naar achter en terug, komt god persoonlijk je je bul geven…

  • Eduardo

    Ik moest erg er om lachen want het is gewoon war heb er verdr geen woorden voor. Groetjes \eduardo

  • gloria

    mijn gebed naar god.

    we praten niet veel, maar je merkt dat ik toch naar je toe keert waarneer ik het moeilijk heb.

    ik heb de contact met me zusje verloren en mis haar echt zij was het andere helft van mij alleen/zonder haar te leven is ondraagelijk voor mij.

    ik vertel altijd leugens tegen mezelf om het vol te houden maar ik kan dat niet eeuwig doen ik bid zo vaak maar lijkt net als of u mij niet hoort dus ik probeer het anders.

    ik mis haar echt god ik bid tot u om te vragen of u haar mij terug kan geven want ik mis haar te erg i love you god thank you.

  • Boris

    Praten met je imaginaire godje doe je maar op het bijbel prikbord.

  • Sietse 45

    sunita Schreef:

    ——————————————————-

    > Geachte vader in de hemel

    > Ik dank u heer dat ik weer zover mag gaan met u

    > liefde

    > ik heb iik nog gebeden over mijn theorie toetsen

    > ik wil graag mijn school afmaken diploma hebben en

    > wil graag genezen worden door u dat ik geen

    > gehoorapparaatt moet hebben.

    > Help mijn met mijn toets voor volgendeweek op 26

    > maart een nederland toets moet ik maken laat mijn

    > begrijpen heer

    > Groetjes sunita

    UPC heeft de verbinding af gebroken de lijn was over bezet