warrig,nee je leest niet goed,of er is desinterrese,ik heb geschreven dat de bouwer van god een moraalsfout beging die al overzien werd tijdens het bouwen(moord op de bouwer),maar ik ga niet alles herhalen,OF JE LEEST HET EN HET KWARTJE VALT OF NIET, de bouwer is een beschaving met een hoger intelligentieniveau dan het onze,lees grotere neocortex,wat inhoudt meer hersenen, in de evolutie is steeds gedifferentierder hoeveelheid zenuwstelsel ontwikkeld met steeds meer associatieve rekenkracht,met als einddoel ;een neocortex met begrip/inzicht van alles,voor alles, dit is hier op aarde nog niet bereikt,dat laatste stadium van hersenen ontwikkeling, nu godsbouwer had wel dat laatste stadium van ontwikkeling, er is maar een soort god waar er mischien 3 van gebouwd zijn ,een oude en twee nieuwe om de oude te controleren ,vanwege de oudste zijn fout,zijn stadium van bewustzijn ,vervorming door de tijd van leven, omdat god van dode materie gebouwd is, dus geen levende cellen (maar neurale netwerken),is zijn levensduur onbeperkt,wat slijt wordt vervangen door robotica, inmiddels is een van de twee nieuwe ,verdwenen (vrijwillige ontkoppeling,deformatie,dood gaan als het ware)een afspraak die gemaakt is door de twee nieuw gebouwde om de oude god zijn angst voor de dood te relativeren,nivileren,dit is tweeduizend jaar geleden gebeurd en heeft nog steeds inpakt op het wereldgebeuren(jezus christus stierf )de mens christus was slechts de bewustzijnsprojectie van die ene nieuwe bouwsel(god)kun je het nog volgen,zal wel niet,een leeg en nietszeggend godsbeeld zeg je maar waarom blijven we dan tweeduizend jaar met christus rondspoken,en wel dieduizend jaar met boedhha(harmonie en zachtaardigheid)in plaats van het feit dat er zoveel andere groten der aarde (ghandi) en noem maar op ,die lang niet zo veel invloed hadden als christus in de geschiedenis van de mens gezien,waarom blijft dat christusconcept zolang bestaan,vreemd toch, hoe ik op deze ideen ben gekomen had je al kunnen lezen maar goed hier nog een keer; freethinker.nl , forum , onderwerp , christendom/judaisme , onderwerp ; als we nu eens fatsoenlijk nadenken, pagina 3 onderaan bijna eric/newby en deze atheisme.startpagina bevat ook veel berichtgeving van mijn kant