leeg

  • eric beek

    dat is makkelijk,god bestaat niet volgens atheisten dus christus bestaat niet,dus perihelium manifesteert zich als niemand,ongeschreven tekst als uiting van niets ,wordt vast een nieuwe stroming

  • Lou

    He lege hond. op vakantie?

  • lonneke

    <><

    “ ”

  • Els

    Lonneke heeft zeker ook niet veel aan het hoofd. ;)

  • lonneke

    Als de vissen maar lopen ipv zweven. Lol

    Lou/Lonneke.

  • lonneke

    Hoi Allen. Ikk kom die verrekkte bijbelprik niet meer op omdat ik daar hardop dacht wat ik van die nepvogel, steven vondt.(EN ANDERE SCHijnheiligen natuurlijk)

    Kun je daar niet eens wat mensen mobiliseren die vrijheid van meningsuiting hoog in hun vaandeltje hebben? en zodoende mijn ban op te heffen daar?

    AMIS

    Lou

  • lonneke

    Els steven/peri is een parasiet die teert op die kloteafgot en zijn zoon jesuz. HIj heeft dus in het geheel geen recht van spreken. Ook niet hier. Dat gespuis moet geweerd worden eerst hier en dan buiten ;-)

    Lou

  • Els

    O Lou/lonneke, je hebt me even op het verkeerde been gezet. Dus jullie zijn dezelfde ;)

    Maar het is dus een vis met pootjes, sorry, nu zie ik het ook. Je moet grapjes en zo altijd even aan mij uitleggen. :(

    Wat mij betreft mag hij zeggen wat hij wil hier trouwens. Het is wel altijd jammer dat zulke mensen de discussie mijden. Ze plaatsen even een simpel weerlegbaar berichtje, maar komen nooit meer terug om de weerleggingen te lezen. Nou ja, een ander heeft er misschien wat aan.

  • Sfred+

    :)

  • Boris

    Erg leeg inderdaad die site.