de bijbel

• daandaan

De manifesten van de grote wereldreligies..hier speciaal die van het kristendom even onder de loep genomen:

beledigingen, doodsdreigingen en oproepen tot het vermoorden van ongelovigen, die er in staan, welke moralistisch en inspirerend worden gevonden, in geur en kleur worden omschreven en verheerlijkt worden en bovendien al duizenden jaren zijn uitgevoerd !!.

ALLEMAAL SMAAD EN DISCRIMINATIE !!!! EN DOODSDREIGINGEN !!! EN MISDADEN TEGEN DE MENSHEID !!!!! AANZETTEN TOT MOORD EN MOORD !!!!… Religieuzen worden helemaal vervuld van intens geluk als hun grote niet bestaande idool aan het moorden slaat in dat boek, de slachtoffers zijn natuurlijk ongelovigen…..met een kleine schatting komen we in dat verdervelijke manifest toch al snel op een getuigenis van rond 1 miljard lukraak vermoorde mensen uit.

ALLEEN GEVAARLIJKE GEKKEN KUNNEN DIT ELEVEREND VINDEN……… ( heb ik het nog niet eens gehad over al het dierlijk leed voortvloeiend uit al dit geweld. ).

En zij vinden dat leuk en prachtig…….en dat is gods wil op aarde en gods wil op aarde zal uitgevoerd worden …..wat je daarbij vergeet is dat dit schrikbeeld allemaal al reeds duizenden jaren geleden aangevangen is en nog steeds tot op de dag van vandaag aan de gang is, zij voeren deze waanzinnige gedachte uit en dat is het verdrijven en vermoorden van iedereen die niet lid is van hun faschistiese organisatie……sla je geschiedenis boekjes maar open, alles waar religie zich mee heeft bezig gehouden is tot een rokende hoop as gereduceerd, en in het religieuze manifest word dit zelfs met trots omschreven..

En daarmee indoctrineren zij hun kinderen, deze worden dus net zo opgevoed als de hitlerjugend..alleen nu heet dat de reli-jugend…met de zelfde activiteiten als vroeger..indoctrinatie bijles op school en eo reli-jugend dagen, gegeven als gezellige popconcerten….

De bijbel en andere religieuze geschriften zijn zo wreed dat daar geen leeftijdsgrens voor op te stellen valt…..(videospelletjes alcohol roken rockbands vloeken schelden en alle ander andere dingen die leuk zijn, zijn niet het probleem…religieuzen zijn een probleem)

Religieuzen zijn duidelijk niets anders dan een rovend en moordend stelletje gekken……., dus denk ook maar niet dat je vreedzaam kan samenleven met religie…binnen het zelfde bedrijf lukt ze dat zelf geeneens. Kijk maar na in de geschiedenis boeken.

Religie is niets anders dan een faschitiesche terroristiesche corrupte manipulatieve militaristische en criminele organisatie van vuige smerige moordenaars, intriganten, landverraders en verraders van de menselijkheid.

En dan zeggen ze nog dat wij arrogant zijn??

Deze barbaren moeten gestopt worden teneinde de beschaving te kunnen redden!!!.

• Karel Stromph

daandaan,

je hebt het zwaar te pakken gekregen, man.

Groet, Karel

• daandaan

na, waar of niet waar…

begin november hadden ze het nog over het zuiveren van het land op tv..

omdat een land dat niet in de here is, slecht is……

ik ken nog een katholiek die ook aan het zuiveren geslagen was na 1933…

• 1daandaan1@gmail.com

weer effe bovenaan zetten.

• eric beek

sumblieme nabootsing van een verwarde persoonlijkheid,mischien moet je maar een boek gaan schrijven met je alter-ego , hoeveel zijn er net zo als jij bezig ? ik bedoel om echtheid van het forum te suggereren

• 1daandaan1@gmail.com

er liep iets mis met mijn password hierzo nadat mijn andere computer gecrashed was.vandaar 1daandaan1..

en ik ben er van overtuigd dat religie het absolute kwaad is..en religieuzen de vernietigers van werelden zijn.!

kijk maar in je geschiedenis boekjes.