precies wat de titel zegt ,machtshebber moet nog veel leren ,mens zijn ; boedhisme is mischien een uitkomst
ik houd dit natuurlijk voor mezelf en vertel het niemand,want wat terroristen organisatie niet lukt,het openen van het internet om hun informatie kwijt te kunnen (islam fundamentalisten),lukt mijn zeker niet in me eentje zonder financien of back up en trouwens ik ben zachtaardig,zou voor het boedhisme kiezen en heb op dit forum alleen maar beschreven wat me opviel, FREEDOM OF SPEECH ,heet dat en daar vermoord je toch iemand niet om ,toch ,hier in het vrije westen dan,is natuurlijk wel naief want hoe vaak dat al niet gebeurd is maar toch,vrijdom of spuuch ,vrij vertaald
Zo, jou lukt het niet zonder financiën en back up, en dan ga je dus maar rond lopen trollen op borden van anderen die gratis hun tijd en server beschikbaar stellen voor discussies. En als je onzinnige geklaag en oneindige herhalingen worden verwijderd zeur je oeverloos over censuur. Nou Eric, het wordt tijd dat je een keer volwassen wordt en op een normale manier aan gesprekken deelneemt.
Gratis forums groeien echt niet aan de bomen. Er zitten altijd mensen achter die enthousiast proberen zelf iets positiefs bij te dragen aan de wereld, in plaats van te jammeren. En wat krijg je dan, dan moet je als opvangcentrum fungeren voor negativistische trollen die je verwijten dat je niet al hun geweeklaag laat staan. Als jij jouw eigen geld en tijd niet in een eigen website wil steken, waarom zou je dan van anderen verwachten dat die voor je klaar staan?
FREEDOM OF SPEECH ,—-gesubsideert door onze belasting centen—-,techniek is er voldoende om alle het geweeklaag waar je niets van hebt begrepen te profileren,sorry ,kwijt te kunnen ,profileren is mischien een te moeilijk woord voor je ,dus ik houd het simpel en kort en blaf je af ,op jouw niveau,ik bereik daar niets mee maar je begrijpt dat
Op mijn niveau, omdat ik na oneindig veel zeurderige en warrige bijdragen van jouw kant zeg dat je helemaal niets toevoegt? Jij kan zeggen wat je wil Eric, maar je zegt helemaal niets, het enige wat je doet is klagen dat je niets mag zeggen. Je suggereert zelfs dat jij geen eigen website zou kunnen openen ‘zonder financiën of backup’. Hoeveel financiën en back up denk je eigenlijk dat ik heb? Ik moet ook alles doen uit mijn eigen middelen, en ik moet ook cursussen volgen in het maken van websites en mijn eigen hosts en server betalen. En dan moet ik in mijn vrije tijd een website bouwen en de stukken ervoor schrijven.
In plaats van hier te zitten jammeren kun je beter je handen uit de mouwen steken, een website leren maken en voor een paar tientjes een host nemen, net zoals wij dat allemaal doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?