Blind orakel voorspelt overwinning Oranje

• Boris

Sinds enkele weken weten we dat ook dieren begiftigd kunnen zijn met profetische gaven. Volgens de Duitse octopus Paul gaat Spanje vanavond met de WK-trofee naar huis, maar volgens parkiet Mani uit Singapore mag Nederland op de overwinning rekenen. Wij vinden het helemaal niet verstandig om weekdieren en vogels te raadplegen. Waar vind je dat in de Bijbel? Toegegeven, Paul en Mani hebben wel een hogere trefscore dan Ana Mendez, Cees Vork, Nederland Pro Deo en de Nederlandse Profetische Raad, maar kunnen zich nog niet meten met een orakel dat Goedgelovig speciaal voor goed- en bijgelovigen heeft ingehuurd. We stellen je voor aan Juanita, een blinde Boliviaanse die maar liefst 85% van de wedstrijden goed voorspelt. Zij heeft het alleen fout gehad wanneer de wedstrijd in een gelijk spel eindigde. In de afvalreeks had ze dus alles goed. Men laat het orakel de uitslag voorspellen door blikjes bier te beschilderen met de vlag van het land dat speelt. Het blikje bier dat ze kiest, zal winnen!

http://goedgelovig.wordpress.com/2010/07/11/blind-orakel-voorspelt-overwinning-oranje/

• Sietse 45

Nu dan zit het wel goed en alle christenen met elkaar in gebed

mr P voorop zit helemaal snor, hoef nu niet eens meer te kijken:D>:D<

Leve de lol.

• Els

Ik vraag me wel af, laat zo'n orakel zich nou van tevoren of achteraf (in geval van succes) betalen?

Maar ja, ik kijk niet naar voetballen noch naar orakels. :(

• Sietse 45

Laat orakel maar orakelen, een voetbalfan ben ik zeker niet

maar dit is toch ietsie pietsie anders 1 keer in de 4 jaar al zie ik niet naar alles.

Heb die van Nedl ook niet allemaal gezien maar vanavond is maar net hoe of ze spelen

zit altijd nog een uit knop op of een andere zender:D

• Boris

:)-D

• Marjorie

Paul had helaas gelijk.

• Sietse 45

Toch knap van die Paul met zijn orakel:D

• Boris

Inktvissen zijn ook heel intelligente dieren.

• dick

Weet je wat jij moet doen eens Boris, gewoon werk zoeken want je bent een beroepswerkloze.

Misschien dat geen werkgever je wil hebben. Zit je maar lekker veilig achter je PC,tje.

Leuk leven moet je hebben trouwens om dag en nacht erachter te zitten.

Waardeloze vent ben je zonder plichtsgevoel voor de Mij. En op iedereen maar ge gal spuugen daar je een waardeloze vent bent.Zonder ook maar een greintje fatsoen in je lijf. Of zit je in een rolstoel?

• dick

Gepost door: Boris met ip: 87.106.133.*

Op: 12/07/2010 15:34

Oh o o wat zijn de druiven zuur

http://politiek.startpagina.nl/prikbord/

Quick reply d