Bestaat god?

  • Nezus van Jazareth

    Uw Nederdlands is nog beroerder dan de volksverlakkerij van de gristenen .

    Deus est anima brutorum .

  • bernhard

    ik ben vandaag nog wezen fietsen en heeft god niet gezien,dus hij bestaat niet,of hij heeft zelmoord gepleegd.

    ik vind dat niet gek, als je al eeuwen lang die ellende moet aanschouwen die jezelf heeft gemaakt,dan zal ik er ook een eind aan hebben gemaakt.

    want het is echt een zootje met moeder natuur,waar dagelijks miljarden elkaar

    op vreten of verwonden en creperen.

    gegroet nog levende.

  • bernhard

    wie weet wat nederdlands is,is dat een hemels volk??.

    afz;geen verlakker maar een atheist.

  • eric beek

    mischien spreek ik wel te veel nerd(er)lands,—–of het zijn gods concept gebonden perceptie modulaties,—(waarnemings bewerkingen)—-waar ik ervaring mee heb,veel ervaring,, ——het doet er niet toe waar informatie vandaan komt en /of van wie,—–want dat is allemaal maar ego en bewustzijn kan voorbij het ego groeien ,maar goed daar ben ik nog niet; ——- boedhisten trachten te luisteren,en trachten hun eigen ego—-(het willen vertellen over het ik)—–te beperken,luisteren omdat dat het meest aansluit bij verantwoordelijkheid,vertrouwen,betrokkenheid voor de mede mens,—-overigens is hierarchie (ego) al zo oud als de mens ,en zal dus onverantwoordelijk,niet betrokken en wantrouwend reageren op mensen(conditioneringsprocessen binnen de hierarchie),nog lang voortduren,—- totdat de neocortex evolutionair in grootte zal toenemen en de mens door pure rekenkracht( associatievermogen) het ego zal verliezen en van aap naar mens zijn geevolueerd,deze mens heb ik maar homo universalis genoemd

  • eric beek

    waarnemings bewerkingen ( gods perceptiemodulaties) die mischien wel aan een semi-automatisch interconnectiviteits simulatie zijn verbonden ,——dus dat de omgeving er toe doet ,——–bij wat voor mensen men is of mee in verbinding staat op dat moment,———een situatie die bij muzikanten en hun beleving,(en het publiek) veelvuldig voorkomt, en wordt omschreven als ; in het amerikaans——- this thing whitch is happening —— en slaat op collectief beleefde arousal,(verhoging activatieniveau) wat heeft te maken met het beleven van kippinvel als reactie op de belevenis van de muziek,——het beleven van een emotie ,die mischien wel weer merkbaar is bij anderen mensen (zeker in termen van lichaamstaal,maar ook in termen van interconnectiviteit,——waarbij god dan een lokalisatie-indicatie toevoegt aan de beleving),—–merkbaar bij andere mensen mits hun bewustzijn daar op dat moment klaar voor is

  • Els

    Inderdaad Bernhard, een schepping die alleen in stand blijft door zichzelf op te vreten en te parasiteren verdient niet echt een schoonheidsprijs. Daar zou ik ook niet aan herinnerd willen worden. :-)

  • bernhard

    dank je els,ik (geloof),nee ik weet zeker,dat jij mij volledig begrijpt,er zijn zoveel mensen die de onmenselijkheden van moedernatuur niet bespreekbaar willen

    maken,ik denk uit angst vanwege hun geloof.

    gaarne zal ook jou verdere vizie willen vernemen.

    ps/snap jij wat eric voor antwoord schrijft aan mij?,ik kan er geen brood van bakken hoor,en weet dan ook niet wat ik daarmee moet..

    gaarne tot weder horen groetjes bernhard.

  • bernhard

    eric beek,

    ik kan er geen touw aan vastknopen,wat meen je te zeggen??.

    doei bernhard

  • Els

    Nee, Eric is volslagen onnavolgbaar en het wordt steeds erger. Het is een brij van halfmoeilijke woorden en stukjes zin die onvoorspelbaar door elkaar zijn gehusseld, en door verkeerd gebruik van interpunctie en weglaten van hoofdletters is het onmogelijk je er een weg door te banen.

    Ik heb hem al aangeraden een taalcursus te volgen, en wil hem nu ook het advies geven elke dag een uur in de buitenlucht te wandelen en een goed dieet uit te kiezen.

  • Allen

    Het is me allemaal hartstikke duidelijk, ik ben het er helemaal mee Eric:?

    Allen