atheisme is dood. God leeft!

  • perihelium

    Wat een dooie boel hier. Kom tot de Heer die leven geeft!

    God houdt van u en het is Zijn verlangen een persoonlijke relatie met u te hebben.

    God houdt van u

    “Want God heeft zoveel liefde voor de wereld, dat Hij Zijn enige Zoon heeft gegeven; zodat ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft” (Johannes 3:16).

    God wil dat u Hem kent

    “Het eeuwige leven is dat zij U kennen als de enig ware God, en Jezus als de Christus die U naar de aarde hebt gestuurd” (Johannes 17:3)

    Hoe komt het dat de meeste mensen God niet op die manier kennen?

    De mens is zondig en schuldig tegenover God, die rechtvaardig en volmaakt is. De zonde heeft de mens van God gescheiden en de relatie tussen God en mens verbroken.

    Wat is zonde?

    Gods bedoeling was dat wij Hem zouden kennen en liefhebben. Maar wij zijn onze eigen weg gegaan. We laten dat merken door een vijandige of onverschillige houding tegenover God. Deze houding noemt de Bijbel zonde (Romeinen 1:18-21; Jesaja 53:5,6)

    Wie hebben gezondigd?

    “Alle mensen hebben gezondigd en missen daardoor Gods nabijheid” (Romeinen 3:23)

    Wat zijn de gevolgen van de zonde?

    “De zonde betaalt een hard loon: de dood” (Romeinen 6:23).

    De oplossing voor dit probleem:

    Jezus Christus is Gods oplossing voor de zonde van de mens. Alleen door Hem kunt u een persoonlijke relatie met God ervaren.

    Jezus stierf in onze plaats

    “Hij is eenmaal voor onze zonden gestorven, als een onschuldige voor de schuldigen. Hij heeft dat gedaan om ons bij God terug te brengen” (1 Petrus 3:18a).

    “Maar God heeft ons Zijn grote liefde getoond door Christus te sturen en Hem voor ons te laten sterven toen wij nog schuldige zondaars waren” (Romeinen 5:8).

    Jezus stond op uit de dood

    “God heeft Jezus uit de dood laten opstaan; dat hebben wij allemaal gezien” (Handelingen2:32).

    Jezus is de enige weg

    “Ik ben de weg, de waarheid en het leven”, antwoordde Jezus, “Ik ben de enige weg tot de Vader” (Johannes 14:6).

    Wij moeten Jezus Christus in ons leven toelaten als Verlosser en Heer. Dan pas kunnen we God persoonlijk leren kennen …

    Jezus in ons leven toelaten houdt in:

    - Dat wij tegenover God erkennen dat wij zondig zijn en dat wij ons met Zijn hulp van de zonde willen afkeren.

    - Dat wij erop vertrouwen dat Jezus Christus al onze zonden vergeeft, omdat Hij ervoor stierf.

    - Dat wij verlangen Jezus Christus lief te hebben en als Heer van ons leven te gehoorzamen.

    Het is een onverdiend geschenk van God

    “Maar allen die Hem wel aanvaard hebben, heeft Hij het recht gegeven kinderen van God te worden” (Johannes 1:12; Efeziers 2:8,9).

    Jezus zei: “Luister, Ik klop op de deur. Als iemand Mij hoort en de deur opendoet, zal Ik bij hem binnenkomen. Dan zullen wij samen eten, hij met Mij en Ik met hem” (Openbaring 3:20).

    <><

  • lonneke

    Je zou toch beter moeten weten, steven de dief.

    Deze afgoderijkul hier plaatsen, je hebt nogal lef en geen inlevingsvermogen….

    Maar ja wat mag je verwachten van een fundie babtist of hoe het verzamelde zooitje ook mag heten?????

    Je was ergens op het net vrij makkkelijk over de weggtypexte delen van de bijbel…

    (Door jawel de beheerders van het boek de kkerkk en al zijn foute pausen…)

    Het zou zelfs goed zijn dat er stukken in de bijbel niet openbaar zouden worden/zijn obenbaard,,,, JOUW Woorden….

    Ga jij(stomme vraag) in een boek niet lezen wat je niet wil lezen en dan toch denken dat je het boek en zijn strekking begrijpt. Maak me gek en tracht dit te beamen. Niet dat je verder in achting zult dalen, want dat kan niet lager!

    Lou

    <><

    “ ”

  • lonneke

    Steven geloofde nooit in God, maar in zichzelf. Hij werkte in verschillende landen als DJ, maar verdiende zijn geld voornamelijk met drugshandel, prostitutie en oplichting. Deze weg die dood lijkt te lopen, leidde hem uiteindelijk tot God.

    L.

  • Allen

    Van het eerste begin dat hij op bijbelprikbord komt heb ik hem al in de gaten, het is een smerige rat en een huichelaar die er alleen op uit is, anders en niet gelovigen de grond in te boren, daarbij komt nog dat hij een vrouwtje dat regelmatig op bijbelprikbord komt heeft bedonderd, zo zullen er wel veel meer dingen zijn die dit meneertje met zijn miserabele leventje aan het uitvreten is, het is en blijft een smerige crimineel.

    grt.Allen:)

  • Els

    Verbaast me niks, van gewetenloze crimineel zonder inhoud naar god. :)

    Wegvluchten in een sprookje omdat je de confrontatie met jezelf niet aan durft te gaan. Je vastklampen aan een narcistische illusie van het ‘algoede’ omdat je niet weet hoe je je eigen leven moet invullen. Intussen negeren dat god zelf een plunderende en moordende crimineel was, althans volgens het bijbelse sprookje. Maar dat zal ook wel de aantrekkingskracht van god zijn voor zo'n type als Steven.

  • ger

    atheisme bestaat niet deze mensen zijn zwaar telleurgesteld in religieuzen en religie, dat heeft niks met het geloof van deze mensen te maken maar is een soort protestbeweging tegen religie en religieuzen, je ziet daarom ook dat de rechten van sommige religieuzen wordt ingeperkt door deze groeiende groep.

  • eric

    Jullie hebben niets geleerd,en zijn nog steeds metaforisch, schijnheilig,achterbaks verlichting af aan het breken ,Dat is de dubbele boodschap in jullie teksten op deze verborgen site (persoonlijk ingestelde(tags/cookies whatever)google search-engine), maar goed ,het is god/duivel-combinatie zijn bewustzijnsprojectie en dus is het jullie niet kwalijk te nemen ,god leert niets meer en zal dus zich blijven verschuilen achter de homo sapiens/mens-aap-robots en verlichting negeren en mischien wel erger nog (voor in siders); belachelijk maken,metaforisch of mischien wel met computer animatie's /afluister /formant-synthese-shit en zo verder(op verborgen selectief geselekteerde tv-netwerken)

  • Allen

    :?

    Blijf nu eens van de drank af.

  • passion of the atheist

    Hij drinkt water en bidt naar God om het in wijn te veranderen, en anders bierrrr.

  • passion of the atheist

    God is dood en evolutie leeft !!!