Tulio's right!

• Pompoen

Ga met je kletspraatjes naar Dafur.

8-)

• eric beek

waarom is er een software regel geschreven die de data van mijn naam en e-mail adress overal in de forum prikborden (reaktie plaatsen)intregeert, check it out ik ben niet belangrijk, diversiteit is geldend (zie ook de geschiedenis) dus webmaster WHAT,S UP, is het een test mischien van de serverbeheerders,waarom zouden mensen conclusie genomen krijgen(leg ik verder niet uit ;heeft te maken met de informatiedichtheidconstante en schakelsnelheid van de neurale netwerksimulatie die god is, hoelang blijft dit bericht staan ,vraag ik mij af ,het vorige met gelijksoortige inhoud was gauw verwijderd

• eric beek

ah.antwoord aan mezelf;cookies? of synoniemen softwareregels,

• eric beek

met cookies en synonieme software regels en de id code ingebakken in hardware is het mogenlijk om complete informatiebeheersing voort tebrengen ,en zeker om ongewenste informatie te weren uit google search(individueel per computer geselecteert) ,of andere gelijkwaardige zoekmachines ,zogenaamde input en outputfilters, maar gebeurt dit ook? ——–door geen significante reacties op mijn geschrijf(behalve moderators)ben ik geneigd om aan deze paranoia enige betekenis te geveneric beek schreef:

>

> ah.antwoord aan mezelf;cookies? of synoniemen softwareregels,

• eric beek

mocht het bericht waar zijn (29 -12-2007 23:33) dan is wijsheid (en of waan) gegenereert door onbekende op het veronderstelde vrije netwerk( ideeen als gemeengoed );—-internet—– dus door de machtshebber en zijn ego gedenigreerd tot nul invloed,—-dat kan nooit de bedoeling zijn —–er is dan geen plaats meer over voor verandering (meer wijsheid i.p.v. egoistische op het ik gebaseert gedrag t.o.v. de meer groepsgedrag gebaseerde filosofieen (boedhisme),—- je kan je natuurlijk afvragen of de mens wel instaat is tot dit soort ontwikkeling , de geschiedenis laat alleen maar zien ; machtshebber (die manipuleert ter verbetering van eigen situatie) de verliezers ( die verdedigen en likken hun wonden ) en de verlichten (die uitleggen en verklaren) met daartussen in allerlei stadium er tussenin,powerfreaks,loosers and enlightenment,the same as it ever was and maybe will be

• eric beek

dat maakt dan een hoop geredeneer overbodig, — gepraat zoals ;—– zinloos geweld —– ,wat dan niet bestaat ——want de dader behoort gewoon tot de eerste groep ( de machtshebber) en het gepraat erover is dan alleen maar gebrek aan inzicht,—— om dat er (voor de observer) geen zichtbaar doel voor ogen lijkt , het doel kan ook alleen maar de kick zijn, de adrenalinerush,—– wat we de dus kunnen concluderen is glijdende stadia van bewustzijn van primitief tot verlicht ,waar uiteindelijk de groeps functie belangrijker is t.o.v. het individueel functioneren,—–maar wat als het groeps functioneren gebaseerd is op egocentisch bepaling van een enkel individu(en),—— vooral als dit individu complex is en de groep weet te misleiden met niet echt toe doende ingewikkelde rookgordijnen

• eric beek

ik had gelijk,uit google is weer tulio's right,(bij invullen van “eric beek” in search)verwijdert daarm proberen jullie moddereters,mij te misleiden door te suggeren dat internet een open netwerk is,dus toch ,schaak, jullie aan zet

• eric beek

laat maar die tegenzet—–,jullie zijn zo geobsedeert door jullie dagelijkse arbeid met moddereten,(moderate)en de kick die dat geeft,——-machtshebbertje,——dat ik maar weer gewoon verder ga met in nederland leven ,——een land waarvan ik dacht dat het vrije meningsuiting zou hebben ,—–hoe naief ,——nederland blijft overigens waarschijnlijk wel het beste —–,t.o.v. wat er nog meer te halen is in de wereld

• Els

Hai Eric, ik begrijp niet precies wat je problemen zijn, maar de functionaliteit van dit prikbord wordt grotendeels verzorgd door de startpagina. Het beheer van elk prikbord kan alleen maar wat details aanpassen.

De meeste dingen die de herkenning vergemakkelijken dienen neem ik aan als beveiliging tegen spam en vervelende gebruikers. Ik kan er niks mee, in elk geval.

Wat je bedoel met ‘tulio’s right' uit Google snap ik ook niet. De thread is toch gewoon vindbaar in google?

Er wordt hier niks gemodereerd in elk geval, en al zeker jij niet. ;)

Wat mij betreft is internet hardstikke open, behalve voor spam.

• eric beek

“eric beek” in google invullen levert natuurlijk,allerlei aan eric gerelateerde berichten op met ook ‘tulio’s right' —–tot na de verwijzing dat berichten mischien wel individueel geselecteerd–(persoonlijke google,s)—worden aan de hand van persoonsgegevens,zoals cookie's enzo—-tevens is mij al eerder een dergelijke ervaring(aanvaring) met het systeem overkomen,nl; mijn myspace site opzoeken op andermans mobieltje leverde niets op (nieuw mobieltje) later was dit herstelt (dagen later )moderator arbeid?