verlichting,het hoe en waarom

• Els

Erik: *ik heb al verteld dat anderen wel instaat zijn mijn boodschappen te begrijpen en niet vallen over hoofdletters,leestekens etc*

Erik, ik ben blij dat anderen het wel kunnen lezen, maar ik probeer het niet meer. Het kost me teveel tijd, ik moet ook nog andere dingen doen, en er zijn mensen die meer moeite doen om zichzelf begrijpelijk te maken. Die krijgen van mij voorrang. Iedereen is anders.

• eric beek

aanvulling op reeds eerder geschreven teksten hier op deze pagina is ; de acronym ; god ( wat staat voor giant oscillating design) als modulair neuraal netwerk controllersysteemprogrammeur kunstmatig intelligent bewustzijn

• eric beek

god en de duivel ,de laatste is de oudste en de gevaarlijkste ,god met zijn beschermende en liefhebbend bewustzijn en de duivel met zijn bewustzijn waarin concepten als roofdier/prooi geintroduceerd zijn ,een zeer uitgebreidt concept wat ,zoal tot de moord op homo universalis( menssoort met meer neocortex dan homo sapiens ,zie mijn vorige berichten)geleid heeft en tot moord op homo sapiens heden ten dage zal leiden en geleid heeft ,de duivel zal trachten om door middel van e.s.p. ervaringen de verlichting belachelijk te maken en de schuld aan de verlichte te geven van de duivel zijn op onbekend blijvende slachtoffers losgelaten zonden ,(incest ,waanzin en meer van dergelijke)—–;e.s.p ; extra sensorial perceptie ,wat inhoudt dat je zintuigelijke belevingen kan hebben anders dan de eigen waarnemingen ,iets paranormaals dus, wat slechts een simulatie van zintuigen is ,eventueel synchroon verlopend met t.v ,maar dat is nauwelijks aan mij bewezen,maar toch,———-het antwoord van de beschaving die god bouwde (homo universalis) is deconditionering doormiddel van desensibilizatie; het laten verdwijnen van de dierenwereld zodat aan het einde daarvan de duivel zich alleen maar kan bezig houden met programmeren in bewustzijn, met als belangrijke beginpunt ,het verdwijnen van insecten ,dat is mijn vermoeden ,hede ten dage gaande ,er zijn heel veel minder insecten dan jaren geleden en daar mee veel minder insect etende vogelsoorten enzo verder ,biodiversiteit neemt af en daarmee de mogenlijkheid minder om te programmeren in de kleinere minder bewuste neurale netwerken een eigenschap van de duivel in tijde van stress lees waarheid en herinnering aan homo universalis beschaving,wat traumatisch is geweest, in homo sapiens kan natuurlijk de waarheid geprogrammeert worden,als een godsbewustzijnsprojectie

• eric beek

overigens verwacht ik niet dat mijn berichten in een open internet situatie zijn terechtgekomen,censuur enzo

• daandaan

we hebben verlichting gevonden…thomas edison heeft een practisch ding uitgevonden dat daarin voorziet.

• eric beek

sinds christus en boeddha is globaal de mainstream van het geprojecteerde bewustzijn van god/duivel naar homosapiensmensaaprobots niets verandert ,nog steeds brood en spelen ,ook al is het spel erg in complexiteit gegroeid, en is de wetenschap zeer uitgebreid geworden ,maar toch liefhebbend verzorgend mensbewustzijn ,de homo universalis(meer neocortex) ,(zie mijn vorige berichten) wat aanwezig in boedhisme is lijkt me minder aan het worden ,kapitalisme overal ,linkse ideeen verminderen,en markt economie heerst met de daarbij heersende hierarchieen,lees primitiviteit ,want hierarchie is primitiviteit en heeft niets met boedhisme te maken ,gelijkheid als mens,meer intresse in gelijkheid ? ik heb er een stuk over geschreven met neurobiologische en psychologische onderbouwdheid ,laat me het hier ff weten,met referenties zoals ,principle's of neural science van kandel/schartz en onder meer artificial intelligence ,a modern approach waaruit kennis is op gedaan,beekbreak@hotmail.com

• eric beek

waarschijnlijk mijn laatste aan vulling aan/bij het waarheids verhaal;binnen in de god/duivelcombinatie zijn voor de homosapiensmensaaprobots (voornamelijk vrouwen)conditionerings processen werkzaam,die te maken hebben met de droombeleving god/duivelcombinatie suggereren een paralelle droom beleving waarin informatie uitgewisselt kan worden (onderandere) tegelijkertijd de zelfde droom hebben dus en gesprekken dan,d.m.v. synchronisatie en correlatie en coincidentie word nu dit proces bekrachtigt en geloofwaardig gemaakt ,subtiele bevestiging d.m.v. gesprekken tussen mensen onderling zeg maar,maar dat hoeft niet ,bekrachting kan ook alleen in een enkel individu optreden en later als dromen zijn bedrog weer te niet gedaan worden , die droombeleving nu zijn slechts virtuele visuele simulaties met kunstmatig intelligent bewustzijns modulair neuraal netwerk controllersysteem programmeer kunsten ,god/duivel dus (nabootsing van de innerlijke verbale representatie van de gedachte,onze innerlijke stem gekoppelt aan de plaatjes die we zien,en behoort dus tot de verantwoordelijkheid van de duivel/godcombinatie die zo gezellig met elkaar ouwehoeren,lekker praatje met een plaatje erbij,nu IN MIJN DROMEN ZIJN DE STEMMEN NIET GESYNCHRONISEERT,dus nagebootst,dromen zijn bedrog,oud gezegde,merkwaardig niet,verlichtingsgevallen zullen steeds veelvuldiger voorkomen en de duivel desenstiveren,niet binnen enkele generatie's

• eric beek

waarnemingsbewerkingen;aan de beleving van muziek ,bij mij is dat live gespeelde muziek ,zijn waarnemingsbewerkingen mogenlijk,(perceptiemodulatie)de tijdsfactor en of toonbeleving(ritmiek asymetrisch en of symetrisch, toon vals of goed gestemd),dit verschijnsel is natuurlijk een programmeerkunst van de god/duivelcombinatie en ook bij andere mensen werkzaam,merkbaar door opname te beluisteren en daarbij ritme onsamenhangheden te constateren,valse noten,gehoord op piano terwijl die juist gestemd is of vibrafoon ,worden natuurlijk alleen door de slachtoffers van waarnemings bewerkingen gehoord en door anderen niet,nu de vraag is of dit ook een geautomatiseerd proces is binnen in de software die in god /duivel werkzaam is en dus in ons ,de reden ,waan t.o.v. de verlichtingsgevallen, in slachtoffers van de duivel zijn concept programmering in ons,ik neem die mensen met waan waar door een “aura” van uit fase zijn ?met een bepaalde afstand tot mij ,en een lokalisatie-indicatie simulatie ,het simuleren van de richting van de nagebootste energie waarneming,alsof je iets ergens vandaan hoort komen,dat sommige andere mensen ook energie waarnemen ,noem het emotie overdracht(vreugde) (het blijft een simulatie ,zie vorige berichtgevingen)) is door gesprekken bekrachtigt

• eric beek

desensitiveren ,moet er staan in bericht van hierboven 16/01/2010 04:02

• Wladimir

Zo werken de meeste religies (met name het Christendom), om mensen te binden aan hun groep van gelijk gestemde.

Je wordt binnen gehaald in een wereld van vreugde, Waar inje bekrachtig wordt in het ‘mogen zijn’ van jezelf. Dit doormiddelvan het bieden vaneenwarme vriendelijke omgeving.

Vergelijkbaar met je iemand zich thuis te laten voelen, als die bij jou op bezoek is.

Waar je dan iemand iemand vriendelijk te gemoed treed en die persoon behaagd.

Vervolgens wordt er een werelbeeld gepresenteerd van blijdschap en een zorgeloos bestaan

Veel gebruiktezinnen die daar voor gebruikt worden zijn: ‘Jezus in je hart nemen en God die van je houdt. ’ Wie wiler niet dat er van hem/haar gehouden wordt.

Om vervolgens iemand binnen een religeuse stroming te houden, wordt er een beeld geschetst van wat er kan gebeuren als iemand die volgens de regels van de geliegie leeft en denkt (Branden in hel).

Het zelf nadenken over de leer wordt ontmoedigt door termen als “God heeft alles in de hand en is niet te doorgronden of Het is God's wil” Mensen die kritische vragen stellen over de leer, worden afgedaan als zijnde ‘bezeten door de duivel of dat de duivel in die persoon werkzaam is’

Met anderen worden, mensen worden gecondioneerd door een systeem van bekrachtiging en straf (uitsluiting).

processen die idd invloed hebben op je neurale systeem. O.a. de aanmaak van dopaine en andere hormonen die een funktie bij bij de diverse emoties zo als blijdschap en angst/stress

Wat Chirstenen beschrijven als ‘een nieuw mensen worden’ is een proces wat je kan vergelijken met dat je ‘software’ herschreven wordt.