verlichting,het hoe en waarom

• eric beek

eric beek Schreef:

——————————————————-

> > quote

> ,de duivel zal trachten om door middel van

> e.s.p. ervaringen de verlichting belachelijk te

> maken en de schuld aan de verlichte te geven van

> de duivel zijn op onbekend blijvende slachtoffers

> losgelaten zonden ,(incest ,waanzin en meer van

> dergelijke)—–;e.s.p ; extra sensorial perceptie

> ,wat inhoudt dat je zintuigelijke belevingen kan

> hebben anders dan de eigen waarnemingen ,iets

> paranormaals dus, wat slechts een simulatie van

> zintuigen is ,eventueel synchroon verlopend met

> t.v ,maar dat is nauwelijks aan mij bewezen,maar

> toch,—————–nu dan, dit met e.s.p. (door de duivel gestuurde zintuigelijke waarnemingsnabootsing) ondersteunen van beelden op de t.v en computeranimatie,was al mogenlijk in de jaren na 1975 (mijn eerste kennismaking met de videorecorder) en vanwege de al reeds aanwezig zijnde computers in de vorm van de cray,(paralelle processoren) en dus computeranimatie (john holmes) was belachelijk making van verlichte personen of ongewenste personen ,d.m.v ,van candid camera toen al een feit ,,het is maar de vraag in hoeverre dit nu in de werkelijkheid optreedt en mensen door de e.s.p. ondersteuning in de waan worden gebracht reele beelden te zien (bij verlichting treden nog meer verschijnselen op, in de god/duivelcombinatie werkzaam zijnde software ) ,i.p.v. animatie,s en stukjes reele tv door elkaar heen ,als het niet ondersteund wordt door e.s.p. levert het bij veel mensen argwaan op omdat iedereen van computeranimatie,s af weet—————————– in homo

> sapiens kan natuurlijk de waarheid geprogrammeert (en helaas ook irrealiteit en waan ,afwijking van de common sense en logica)

> worden,als een god/duivelsbewustzijnsprojectie

• eric beek

god/duivel combinatie programmeren dus een op homo sapiens aangesloten extern geheugen,alle geheugen functie zijn hierdoor opgewaardeert,visie ,reuk,gehoor,gevoel,tastzin,spraak,enz ,alle neurale functie's kunnen beinvloed worden,door de modulaire opbouw van het extern aangebrachte is ook modulair programmeren mogenlijk omdat de hardware die ontwikkelt is door software bestuurt wordt,dit is aan de hand van ervaringen bevestigt ,ervaringen in de trant van e.s.p.

• eric beek

gods/duivel hun waarnemingsbewerkingen———het is mogenlijk om bijv; een gedeelte van een complex geluidsfragment dusdanig te bewerken dat bepaalde delen ervan eruit verdwijnen of dat er een equalizerachtige toevoeging optreedt ,bijv; bij het horen van mijn eigen drumspel in een bandje was de bassdrum plotseling niet meer hoorbaar ( bij navraag bleek ook de bassist zijn eigen spel niet meer te horen) ,later trad het scheller horen van de hihat op ,toevoegen van harmonische en omhoog schroeven van trebleregeling in het geluidsfragment wat door mij werd waargenomen ; mijn eigen drumspel ,er is in het neurale netwerk voor geluidsanalyse dus een soort van fouriertransformatie uitgevoerd,wat ik ook wel perceptiemodulatie heb genoemd

• eric beek

waarnemingsbewerkingen 2————tijdens het kijken naar een platscherm 2d ,de tv dus werd plotseling een vorm van diepte waargenomen diepte van enkele centimeters ,tevens is bij de geluidsinstalatie ,het luisteren naar de speakers ook diepte waar genomen (tijdelijk verschijnsel,niet altijd,bijna nooit, aanwezig) wat gezien de aard van het luisteren naar speakers op korte afstand van een muur niet mogenlijk is ,diepte van het waargenomen geluid was aanzienlijk en kan akoestisch ,geluidstechnish niet, zie hiervoor boeken over akoestiek,velen hebben dit laatst wel eens ondergaan en het was dan ook jaren een hot item in de hifi industrie waarbij gedacht werd aan mysterieuse verschijnselen in de techniek van de versterker/cd/platenspelercombinatie

• eric beek

zie ook bericht van 09/05/2010-8.02

• Marjorie

Ik begrijp niets van je berichten. Zou je ietwat duidelijker kunnen zijn?

• Boris

Het bericht is van 30/07/2007 :D