Onderverdeling atheisme?

  • Vleermuis

    Tja dat bewegen.. Ik zie zo'n pezig lijf niet graag. Geef mij maar lekker een beetje lief en zacht.;-) Daarnaast vind ik wat ze doet, het gaat tenslotte om de muziek, allemaal erg overgeproduceerd klinken.

  • Ongelovige

    Vandaar mijn tekst “val je niet in slaap”.

    Ik vind het stuk vooral saai. Ze is een stuk leuker als ze beweegt ;)

    Maar ik ben ook geen Madonnafan.

    Maar inderdaad, wat een ophef om niets.

    In Rusland van het Rode Plein geschopt en bedreigd door de maffia, in Rome bekritiseerd, in NL staat de SGP te springen voor een verbod, in Israel zijn concerten afgelast door bedreigingen van Palestijnse kant.

    Ze krijgt meer publiciteit door die verkrampte reacties dan dat de act waard is.

  • Vleermuis

    Maar wel alleen als ze in Staphorst spelen dan hé?

  • Ongelovige

    Je moet toegeven, ook al is ze onze smaak niet, dat ze een popicoon is.

    Haar invloed op de popmuziek is best groot.

    Daarom kan ik het best waarderen dat ze zo'n act ondanks vele kritiek en bedreigingen gewoon blijft opvoeren.

    Top toch?

  • Ongelovige

    Na een SGP protest ;)

  • Ongelovige

    Nou bedankt Richard.

    Dankzij jou is het rechts weer aangepast ;)

    Zonder theisten zijn we allemaal gelijk zeg maar.

  • Vleermuis

    Ik vind het helemaal niks, al moet ik wel lachen om die hele kruistoestand natuurlijk. Ook dat soort acties worden wel meer gedaan. Wat dacht je van die kus van Britney, of die ‘blote borst-act’ van J Jackson en J Timberlake. Dat ze doorgaat met die show is natuurlijk cool.

  • Ongelovige

    Foutje, moest onder jou hangen.

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2667&i=187&t=158

  • Vleermuis

    Nee dan wil ik dat ze écht buiten voor de deur staan met spandoeken enzo. Dan ga ik op mijn eigen bijzondere wijze met ze in discussie natuurlijk.;-) (Ik heb dan natuurlijk ook een Draculapak aan.)

  • atheisme.startpagina.nl

    Die tekst wordt echt met de dag beter.